Predavateljica: KLUC – Luca Stančič Kodarin,
se ukvarja predvsem z vsebinskim marketingom v turizmu. Na tem področju je aktivna že skoraj celo desetletje. Podjetjem svetuje glede priprave komunikacijskih strategij, vodi komunikacijo prek digitalnih (in drugih) medijev ter kanalov, se ukvarja s tekstopisjem, zanima pa jo tudi razvoj in trženje novih turističnih produktov. Sodeluje namreč pri kreacij posebnih 5-zvezdičnih doživetij na območju slovenske Istre. Po izobrazbi je magistra poslovnih ved (IMB), prosti čas pa najraje preživlja v naravi in družbi svojega pasjega prijatelja.
Predavatelj: Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov v digitalni agenciji iPROM,
ključne domače in tuje naročnike usmerja v procesu digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi strokovnimi izkušnjami pomaga do poglobljenega razumevanja navad potrošnikov v novodobnem ter vse bolj disruptivnem okolju. S pozitivnim nastopom si Miloš prizadeva za povečevanje digitalnega odtisa svojih naročnikov in pri tem zagovarja sodelovalnost in proaktivnost. Poleg dolgoletnih izkušenj s področja digitalnega marketinga mu pri gradnji poslovnih odnosov pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije; kot mentor v iPROM-u pa dragocene izkušnje z velikim entuziazmom predaja tudi na mlajše zaposlene. S tem živi svoj priljubljen moto »Ne preživijo najmočnejši in najpametnejši, ampak tisti, ki se najbolje prilagajajo spremembam,« ki ga v poslovnem okolju udejanja tudi z neprestanim prizadevanjem po nadgradnji strokovnega znanja in ga z inovativnimi idejami prenaša v DNK vseh oglaševalcev, s katerimi sodeluje.
-
DIGITALNI MARKETING TURISTIČNIH PRODUKTOV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH - 1. modul izobraževanj
-
DIGITALNI MARKETING TURISTIČNIH PRODUKTOV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH - 2. modul izobraževanj